fredag 13 januari 2012

Ledig helg

Har haft en liten paus här, men nu e ja tibax!
Trevlig helg, ikväll blir det inget annat än en mysig fredag, lite vin och sen bio med min hjärtevän ;)
Denna film kommer vi att avnjuta;


Vi skall se vad vi tycker... 

Vi gjorde ju också ett besök till den trevliga staden i norr förra helgen,
därifrån köpte jag lite tyg som nu blivit gardiner och kuddar...


En byrå som jag målat vit för att matcha sovrummet...


Lite skor för att klara vintern...

Sist men absolut inte minst, lite hårprodukter och färger så vi kan börja med projektet:
"jag vill ha is-blond-hårfärg".

från vänster; läggningsvätska som tar bort gulhet från håret, sen en kall ljusblond hårfärg och sist ett toningsskum som gör håret rejält askigt! :) spännande!

Det var väl allt?
Jag önskar er alla en skön fredag och en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar