fredag 10 februari 2012

uppköp och kvällsaktiviteter

Oooh vad skönt med helg! Även om den här helgen går i skolarbetens tecken...
Nåja, det kommer väl flera lediga veckoslut :)

Jag avslutar veckan och börjar helgen med ett glas...


...och tillsammans med skolarbeten kan det inte bli annat än super bra!

Idag har jag även hunnit spendera icke-picke lite pengar...


...förstås endast på behövliga uppköp.

Sen var det ju gårdagens shopping också...

Jag kan ju inte gå utan byxor i sommar heller!

och denhär koftan såg ju otroligt skön ut, den var jag också tvungen att klicka hem!

Hear Hear...
Dessa två plagg kommer jag naturligtvis inte att ha på mig på ett och samma tillfälle... 
...om någon undrade...


Okej, NU börjar jag skriva skolarbeten, alla ni andra hoppas jag har en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar