fredag 6 april 2012

hej...

...Uuuuu de var en stund sedan det senaste inlägget...
Igår hade vi tjejkväll och vi hade så roligt att jag glömde ta bilder, en bild fastnade i kameran,
den ska ni naturligtvis få se...

J & J 

Vi var även ett antal personer till, men like I said, de fastnade inte på bild denna gång :)

Idag då? Nej ja ska inte gå påskhäxa i år, dock har jag köpt häxgodis till min brorson,
kom på nu också att mina kusiner besöker oss idag, varav en är av yngre modell, kanske han vill ha påsk godis? Måste besöka affären innan de kommer... 
Under dagens lopp blir det även middag hos E´s mamma och pappa.

IMPORTANT NOTE TO YOURSELF:
Skoluppgifter blir inte färdiga av sig själva!!!

Har en ganska stor uppgift som har deadline 13.4, TUR att det råkar vara ett intressant ämne och man har rätt så fria händer med allt i uppgiften...
För jag har ännu inte börjat skriva nåt, men har massvis med böcker lånade, så allt e klart för start.. :)

 Vilken tur att vädret är härligt idag, jag önskar er alla en super trevlig påsk, det ska jag ha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar