söndag 27 maj 2012

senaste

Okeej, har haft allt för mycket att göra på sistone, så det har blivit en liten bloggpaus...
Igår var Emil och jag ut och cyklade, resultatet blev 40 km och en lagom bränd hud (läs: rööödbränd!), och jag skall aldrig cykla på grusväg igen, jag och asfalten kommer bättre överens...

I helgen har vi också firat min kära syster som fyllt (jämna) år, det blev en dag fylld med skoj för henne; kidnappning, många överraskningar, bad, mat, presenter.... :-)

Vi har nu äntligen planerat in semesterns aktiviteter, jag tänkte ta hela 8 vardagar ledigt i sommar, och inte en endaste en kommer att spenderas i Jakobstad. Vi börjar på Åland och slutar på Gotland, kommer att bli så skönt!

Närmaste dagarna kommer att spenderas inomhus, med jobb och de sista skolarbeten, tur att vädret är på min sida, hahaa, MULET! ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar