fredag 23 mars 2012

Botten upp!

Nästan... Har en flaska Aloe Vera i kylskåpet igen, mums!
Super bra dryck som rensar kroppen och bygger upp immunförsvaret, plus många andra fördelar också förstås, hör av er om ni vill ha!


Jag har också funderat på att köpa mig en ny orkidé, den nuvarande har sett ut såhär i ungefär ett år nu...


Eller finns det hopp för den ännu? (frågan riktad till min vän med gröna fingrar, iia) ;)

Och sen har jag förstås ökat på min samling Twilight filmer med den nyaste,


hur bra som helst! 


Nu e de fredag å helg! va skönt, får se vad man hittar på...

4 kommentarer:

  1. Aloe vera drickat låter intressant.. Men hur fungerar det? Det räknas säkert om ett naturpreparat... Varifrån kan man köpa det?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! De e väldigt intressant, som vuxen tar man 3x30 ml per dag, då jag började så märkte jag av rensningen ganska bra...:) men vissa behöver nödvändigtvis inte märka av den så kraftigt. Då kroppen är rensad på slaggprodukter bygger den upp immunförsvaret, aloe vera stärker också blodådrorna och sen kan det vara lite beroende från person till person, en del har fått hjälp mot halsbränna, den kan hjälpa mot trötthet, stärka naglarna... Det här är nånting man kan (skall) dricka en längre tid.
      I den jag dricker används Aloe Vera Barbadensis Miller, och aloin som finns i aloe verans blad har blivit borttaget (användes vid aborter för länge sen), drycken innehåller över 90% aloe vera och finns i 3 olika smaker (honung, persika, nässla), detta är en mycket säker produkt och blir granskad regelbundet av en oberoende part (insitut fresenius) och kommer från Tyskland.
      Hmmm, något annat? Den finns inte i butiken att fås tag på, jag får den av min mamma som är återförsäljare.
      Du kan också läsa mera på:
      http://www.lrworld.com/se/product-world/dietary-supplements/aloe-vera/

      Säkert har jag glömt att berätta en massa saker, men fråga igen om du undrar över nåt! :)

      Radera
  2. Nej, det var en väldigt bra beskrivning. Skrev min kandidat om bl.a. naturprodukter så jag är ju så skeptisk och vill veta precis allt! Blev dock intresserad av denna produkt i.o.m aloe veran.. Ska gå in o läsa mera? Man kan beställa denna produkt via dig? Tack för infon/hjälpen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jepp du kan beställa den via mig, nu som då kommer också info tillfällen som man kan joina om man vill, så får man mera info om alla produkter som finns!

      Radera