tisdag 13 mars 2012

vi ses i sommar!

Jepp så kommer det att bli...
Har så mycket att göra så nästa gång jag sticker mig ut och gör något annat än skola och jobb är det troligtvis redan sommar.
Jag längtar så otroligt mycket till sommarlovet men just nu känns det väääldigt långt borta.
Schemat är fullproppat med skola, skolarbeten och jobb, jag får försöka hålla ut några veckor till...

MEN till lite roligare saker!
Min kära E kom hem med en stor bukett vackra videkissor för några dagar sen, men snart åker de ut, som sagt kan han inte riktigt vistas i samma utrymme som kissorna. Men det var ju omtänksamt att jag fick ha dem en stund iallafall!

  


Nu ska jag ta tag i lite skolarbeten och sen unna mig ett avsnitt av Det Okända kanske? :)
Om någon är intresserad kan jag visa vad jag ätit idag, haha.. om inte kan ni ju blunda nu...

muuums...

Ha en bra tisdags eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar